اشتراک Twitter Blue می تواند یک دکمه “لغو” را به برنامه iOS اضافه کند



[ad_1]
یک محقق نشان داده است که Twitter به کاربران اجازه می دهد توییت های نادرست ارسال شده در برنامه خود را به عنوان بخشی از اشتراک Twitter Blue آینده “لغو” کنند ، و خدمات ماهانه 2.99 دلار ممکن است از دیگر ویژگی های حق بیمه مفید نیز باشد.
توییتر تقریباً برای همه کاربران خود یک سرویس رایگان است ، بیشتر تبلیغات توسط تبلیغ کنندگان انجام می شود. با این حال ، سایت میکروبلاگینگ ممکن است به زودی در ازای پرداخت هزینه ماهانه نسبتاً کمی ، امکانات اضافی را در اختیار کاربران قرار دهد.
آشکار شده توسط کاوشگر جین منچون وونگ ، اعتقاد بر این است که اشتراک “Twitter Blue” نامیده می شود و با قیمت اولیه 2.99 دلار در هر ماه است. قیمت ممکن است قبل از شروع تغییر کند ، گرچه احتمالاً آنچنان افزایش نخواهد یافت.
در ازای دریافت این هزینه ماهانه ، وونگ پیشنهاد می کند که حداقل دو ویژگی در سرویس وجود دارد که توانایی “لغو” تویت ها و مجموعه ها را پوشش می دهد.
“لغو ارسال” ، که وونگ در آن را نشان می دهد 5 مارس صدای جیر جیر ، گام دیگری به روند توئیت اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد یک توییت را بلافاصله پس از ارسال لغو کنند. وقتی “Tweet” را فشار دهید ، پیام منتشر می شود ، اما یک اعلان با دکمه “Cancel” روی تایمر ظاهر می شود که یک پنجره کوتاه برای برداشتن پیام می دهد.
این مفهوم به جای حذف یا ویرایش مجدد نسخه اصلاح شده ، به درخواست برخی از کاربران مبنی بر اجازه ویرایش توییت ها پاسخ نمی دهد ، اما ممکن است به نجات برخی از کاربران از ارسال محتوایی که ممکن است پشیمان شوند ، کمک کند.
ویژگی دیگر “Bookmark Collection” است که در آن می توان یک توییت را به مجموعه اضافه و سازماندهی کرد. تویت ها را می توان بعدا مشاهده کرد یا مجموعه را به اشتراک گذاشت.
اگرچه شایعات به توسعه سرویس اشتراکی اشاره دارند اما هنوز زمان عرضه آن برای عموم مشخص نیست. این نشت ، پر از گرافیک ، به شدت نشان می دهد که آن را زودتر از دیرتر از راه می رساند.
استقرار اشتراک ممکن است در پاسخ به شفافیت ردیابی برنامه باشد که به عنوان بخشی از iOS 14.5 وارد شده است. توییتر با افزودن یک صفحه اصلی به برنامه ، از کاربران خواست تا ردیابی آگهی را مطابق با سیاست های اپل در 14 مه فعال کنند.
به نظر می رسد که تنها درصد کمی از کاربران درگیر ردیابی تبلیغات هستند ، که می تواند بر توانایی توییتر و سایر سرویس ها برای ارائه تبلیغات شخصی پرسود تأثیر بگذارد. با این حال ، در حالی که دیگران منتقدان جدی ATT هستند ، در عوض توییتر پیشنهاد می کند که ATT “تأثیر متوسطی” بر درآمد آن خواهد داشت.
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]