اپل می گوید ، شکایت از Spotify ، Tile ، Tinder App Store فقط شکایات تجاری است
[ad_1]
اپل به کمیته دادگستری سنا گفت که شکایات ادعا شده ضد فروشگاه بودن App Store فقط به شکایات تجاری مربوط است.
مدیر عامل شرکت اپل ، کایل آندیر ، پس از استماع قبلی خود ، رسماً نامه ای به کمیته فرعی کمیسیون قضایی سنای ایالات متحده در زمینه سیاست های رقابت ، ضد انحصار و حقوق مصرف کننده ارسال کرد. اندر با گسترش استدلال های شفاهی خود ، به جزئیات اینكه چرا اپل معتقد است كه به جای نگرانی های واقعی ضدرقابتی ، شکایات Spotify ، Tile و Match توسط شکایات ایجاد می شود.
آندر می نویسد: “ماه گذشته از فرصت حضور در كمیته فرعی قدردانی كردم و از كمیته فرعی می خواهم كه این نامه را در صورتجلسه وارد كند تا اطمینان حاصل شود كه واقعیتهای بررسی شده به ویژه با توجه به ادعاهای خاص مطرح شده علیه اپل در جلسه دادگاه “
در زیر می توانید نامه کامل را بخوانید.
شکایات Spotify
نامه آندر نقطه به نقطه و شرکت به چالش کشیده شده توسط شرکت ، با به چالش کشیدن سه شکایت خاص مطرح شده توسط شاهدان که اسپاتیفای در جلسه دادرسی ارائه داد ، آغاز می شود. در مورد شکایت Spotify مبنی بر اینکه هزینه های فروشگاه App بسیار زیاد است ، اندر گفت که آنها هزینه های قابل مقایسه در صنعت را “برآورده یا ضرب و شتم” می کنند.
Andeer می نویسد: “Spotify … كمسیون كمتر از یك درصد از مشترکان خود را با حق بیمه پرداخت می كند.” “هنگامی که اپل کمیسیون های مربوط به Spotify را کاهش داد ، Spotify قیمت های خود را برای مشتریان خود کاهش نداد ، علی رغم شهادت یک شاهد Spotify مبنی بر اینکه” پرداخت 30٪ مالیات بر اپل … ما را مجبور به افزایش قیمت های مصرفی می کند. “
شاهدان Spotify همچنین ادعا می کنند که اپل دستور انسداد یا روش ضد مدیریتی دارد که در آن توسعه دهندگان نمی توانند روش های پرداخت جایگزین را به مشتریان اطلاع دهند.
اندر ادامه داد: “در واقع ، اپل توسعه دهندگان را از برقراری ارتباط با مشتریان خود منع نمی کند.” “اپل به سادگی می گوید که توسعه دهندگان نمی توانند مشتریانی را که در App Store هستند هدایت کنند تا App Store را ترک کنند و به جاهای دیگر بروند – همانطور که اپل نمی تواند در فروشگاه Verizon تابلویی نصب کند که به مشتریان می گوید آیفون را مستقیماً از اپل بخرند.”
شکایات مطابقت / تینر
با توجه به نامه ، برای اولین بار توسط متوجه شده است 9to5macشکایات Tinder شامل اتهاماتی است که اپل بدون هیچ توضیحی برنامه ها را رد می کند. این شامل مثالی از چگونگی ادعا است که به روزرسانی Tinder طی دو ماه انجام می شود بدون اینکه اپل دلیل آن را توضیح دهد.
اندیر می گوید: “این درست نیست.”
Tinder در ژوئن 2019 یک بروزرسانی را به اپل معرفی کرد ، که هم شامل به روزرسانی در قیمت اشتراک برنامه و هم “هشدار مسافرتی” برای اعضای انجمن LGBTQ + بود. اپل توضیح داد که قیمت های جدید اشتراک در Tinder قوانین FTC را نقض می کند ، زیرا Tinder برای مشتریان روشن نکرد که این هزینه برای اشتراک شش ماه کامل است ، نه هزینه ماهانه. به مدت یک ماه (نه دو ماه) ، اپل متعهد شده است که با Tinder ارتباط برقرار کند و از او بخواهد قوانین منصفانه قیمت گذاری مصرف کننده را دنبال کند و توضیح دهد که به محض ایجاد تغییرات در شرح قیمت اشتراک ، به روزرسانی ها تأیید می شود.
Tinder مطابقت داشت و در جولای 2019 ، به روزرسانی ها ، از جمله هشدار مسافر ، تأیید شد. این نمونه ای از مشارکت اپل در بحث های گسترده با یک توسعه دهنده است تا اطمینان حاصل کند که برنامه توسعه دهنده در دسترس مشتریان است و فروشگاه App یک مکان امن و مطمئن برای کاربران است.
شکایت از کاشی
Tile دستگاه های ردیابی می سازد و ادعا می کند که AirTag جدید اپل رقابت ناعادلانه ای است. از جمله موضوعات مطرح شده توسط شاهدان Tile ، شکایتی بود که اپل از فناوری های خاصی مانند Ultra WideBand برای دستگاه های خود پشتیبانی می کند.
اندر می نویسد: “با این حال ، اپل دائماً ویژگی ها ، قابلیت ها و API ها را برای توسعه خود در دسترس اشخاص ثالث قرار می دهد ، و هفته ها پیش اپل علناً اعلام كرد كه پیش نویس مشخصات UWB برای سازندگان چیپست در اواخر سال جاری بهار منتشر خواهد شد. “
Tile همچنین ادعا می کند از زمانی که اپل دستگاه های ردیابی خود را در فروشگاه های اپل فروخته است ، اپل جزئیاتی از اطلاعات خرده فروشی خود را در اختیار دارد ، سپس از آنها برای تولید AirTags استفاده می کند.
سال ها پیش ، اپل اطلاعاتی در مورد نحوه فروش محصولات کاشی در فروشگاه خرده فروشی اپل داشت. فروش خوبی نداشت. تایل محصولات خود را از طریق ده ها خرده فروش در سراسر جهان و وب سایت خود به فروش می رساند. هرگونه اطلاعات از خرده فروشی فروشگاه اپل فروشگاه بسیار محدود و بسیار منسوخ شده است و احتمالاً تفاوتی با اطلاعات سایر فروشگاه های آجر و ملات در مورد محصولات فروخته شده در آن فروشگاه ها ندارد.
با این حال ، اپل هرگز از هیچ یک از این اطلاعات در تصمیم گیری AirTags استفاده نکرده است.
موقعیت اپل
در 7 صفحه و 4000 کلمه – به علاوه مستندات پشتیبانی در کل بیش از 15000 کلمه – اپل می گوید App Store یک مزیت برای توسعه دهندگان است. آندر نوشت: “ما به فروشگاهی که ساخته ایم افتخار می کنیم.” “نتیجه فوق العاده بود ، با App Store حدود 2.1 میلیون شغل ایالات متحده را پشتیبانی می کند.”
“توسعه دهندگانی که در جلسه دادرسی شهادت دادند ، بزرگترین و موفق ترین افراد در App Store بودند و شهادت آنها بیشتر به شکایت در مورد اختلافات تجاری با اپل متمرکز بود تا به نگرانی در مورد رقابت با فروشگاه App.
به جای نشان دادن مشکلی در رقابت ، این شاهدان – نمایندگی شرکت هایی که در اکوسیستم اپل رشد کرده اند – نشان داده اند که چگونه اپل و اکوسیستم iOS رقابت را تقویت می کنند. “
.
نامه کامل اپل به کمیته
[ad_2]