اپل گلس می تواند برای ترکیب AR با نور محیط از ویژگی سبک True Tone استفاده کند
[ad_1]
به عنوان بخشی از این واقعیت که به نظر می رسد اشیا virtual مجازی در محیط واقعی قرار می گیرند ، اپل گلس می تواند عناصر AR را بسته به نور و سایر عوامل در دنیای واقعی تنظیم کند.
انواع خاصی از پیراهن ها ، بلوزها و کراوات ها وجود دارد که پوشیدن آنها در تلویزیون را هرگز مشاهده نخواهید کرد زیرا باعث تداخل می شود. به نظر می رسد اپل اکنون نگرانی های مشابهی را درباره واقعیت افزوده شناسایی کرده است ، زیرا تحقیقات جدید اپل AR نشان می دهد که برای مقابله با مشکلات کار می کند.
“اصلاح پارامترهای عملکرد نمایشگر بر اساس سوپراژ نور از محیط فیزیکی” یک برنامه ثبت اختراع است که به تازگی افتتاح شده است ، و به ویژه به این موضوع می پردازد که چرا نور می تواند باعث ایجاد اشکال در اشیا virtual مختلف مجازی شود.
در این مقاله آمده است: “در واقعیت افزوده (AR) ، محتوای تولید شده توسط رایانه با محیط فیزیکی کاربر ترکیب می شود تا محتوای بصری تولید شده توسط رایانه با اشیا-دنیای واقعی را ترکیب کند.” “کاربر ممکن است با پوشیدن یک دستگاه نصب شده روی سر (HMD) که شامل یک صفحه نمایش شفاف یا شفاف است ، محتوای AR را تجربه کند ، که به نوبه خود اجازه می دهد نور از محیط فیزیکی کاربر به چشم کاربر منتقل شود.”
اپل HMD را به عنوان “نمایشگر اضافه شده” توصیف می کند ، به این معنی که “محتوای تولید شده توسط کامپیوتر را به نور محیط فیزیکی کاربر اضافه می کند”.
اپل ادامه می دهد: “در برخی شرایط … نور از محیط فیزیکی دارای ترکیب رنگ و / یا روشنایی است که با محتوای تولید شده توسط رایانه تداخل می کند به گونه ای که باعث کاهش تجربه AR می شود.” “به عنوان مثال ، نور حاصل از محیط فیزیکی میزان تضاد بین محیط فیزیکی و محتوای نمایش داده شده توسط رایانه را محدود می کند.”
همچنین اگر “عمدتا یک رنگ” به این شکل وجود داشته باشد نیز یک مشکل است ، “این می تواند بر ترکیب رنگ محتوای تولید شده توسط رایانه تأثیر بگذارد ، و ظرایف غالب را فراهم می کند که پوشاندن آنها با استفاده از روش های افزودنی و سخت افزار دشوار است.”
اپل اولین کسی نیست که متوجه این مشکل می شود ، اما برنامه ثبت اختراع تلاش های قبلی برای حل آن را با تکنیک های “عینک آفتابی مانند” نادیده می گیرد.
در این بخش آمده است: “برخی از سیستم های قبلی شامل یک لایه کم نور فیزیکی ثابت است که با صفحه نمایش شفاف و محیط فیزیکی یکپارچه شده است.” “با این حال ، صفحه نمایش نسخه تاریک تری از محیط فیزیکی کاربر را نشان می دهد ، بنابراین تجربه کاربر را تخریب می کند و از استفاده از چنین سیستم هایی در شرایط کم نور جلوگیری می کند.”
بنابراین ، پیشنهاد اپل دقیق تر از سایه انداختن بر همه چیز است. در عوض ، اپل گلس یا دستگاه مشابه آن دائماً “مقادیر متعددی از ویژگی های superposition نور” یا هنگامی که نور محیط با افراد AR تداخل می کند را جستجو می کند.
“[This is detected when the] به گفته اپل ، نور محیط از محیط فیزیکی به یک طرف نمایشگر شفاف ساطع می شود. سپس این سیستم “تعاملات با نور محیط را کمی تعیین می کند” تا اندازه گیری کند که چه تغییراتی یا تعدیلاتی لازم است تا جسم AR به وضوح قابل مشاهده باشد.
با احساس سطح نور محیط و احساس ترکیب اجسام در میدان دید کاربر ، سیستم از قبل “ویژگی های از پیش تعیین شده نمایشگر شی object تولید شده توسط رایانه (CGR)” را می داند.
بنابراین ، سیستم سپس می تواند “یک یا چند پارامتر عملیاتی نمایش” HMD را تنظیم کند ، “برای مطابقت با ویژگی های از پیش تعیین شده نمایش شی CGR در آستانه عملکرد.”
تعیین محل جستجو کاربر
Apple Glass ، مانند هر دستگاه AR دیگر ، باید عملکرد و عملکرد را با دوام باتری متعادل کند. یکی از راه هایی که اپل به طور مکرر برای افزایش این تعادل کار کرده است ، تمرکز فقط بر روی آنچه کاربر در حال حاضر به آن می نگرد است.
اگر کاربر در حال حاضر به چیز دیگری خیره شده باشد ، الزام تغییر اشیا AR AR HMD برای جلوگیری از مشکلات زیست محیطی عملاً لغو می شود. بنابراین ، به همراه بسیاری از اختراع ثبت شده قبلی برای تشخیص بینایی ، دومین اختراع ثبت شده جدید به آنچه مردم نگاه می کنند – و نحوه واکنش آن جسم پس از آن است.
“عیب یابی و بررسی کانونی برای سیستم نمایش” “یک نقطه تمرکز نسبت به مکان مشاهده در یک محیط مجازی” را با استفاده از “عمق تمرکز” تعریف می کند.
در این نرم افزار ثبت اختراع آمده است: “نمایشگرهای وابسته به چشم در سیستم های رایانه ای مانند سیستم های واقعیت مجازی ، سیستم های واقعیت افزوده و سیستم های واقعیت مخلوط استفاده می شوند.” “چنین محیط هایی ممکن است شامل چندین اشیا باشد که هرکدام دارای خصوصیات ، تنظیمات ، ویژگی ها و / یا سایر ویژگی ها هستند.”
بنابراین بسته به اینکه کاربر به کجا نگاه می کند و AR چیست و چه محیط واقعی ، اشیا virtual مجازی زیادی برای دیدن و دستکاری وجود دارد. با استفاده از روش های توصیف شده در این نرم افزار ثبت اختراع ، سیستم AR همچنین می تواند هنگام بسته شدن یک شی virtual مجازی دیگری ، محاسبه کند.
اگر تنظیم اشیایی که با نور محیط مطابقت دارند مانند True Tone باشد ، این نرم افزار ثبت اختراع یادآور روشی است که در ابتدا Mac برای ویندوز رنگ آمیزی کرده است. در ابتدا ، Mac با استفاده از عدم طراحی مجدد و تازه سازی کل پنجره ، هنگامی که بخشی از آن توسط دیگری پوشانده شده بود ، با استفاده از آن ، منابع پردازش را ذخیره می کرد.
“[In Apple AR this involves] انتقال اولین شی از محیط مجازی از حالت رندر اول به حالت رندر دوم بر اساس موقعیت نقطه کانونی مجازی نسبت به شی object اول ، “اپل ادامه می دهد” ، به موجب آن قابلیت مشاهده شی object دوم از نمای مجازی مکان توسط اولین شی پنهان می شود … “
درخواست ثبت اختراع به سبک True Tone به آنسلم گروندهوفر و مایکل جی اعتبار داده می شود. راکول کارهای قبلی Grundhoefer شامل فرایند استفاده از صدا برای جلب توجه کاربران به AR بود.
از چهار مخترع شناخته شده حق ثبت اختراع برای عمق تمرکز ، هر دو نورمن N. وانگ و تایلر ال کازلا قبلاً در مورد نحوه اشتراک و ویرایش اشیا AR AR کار کرده اند.
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]