بر اساس این مطالعه ، خریداران برنامه های Mac بیشتر از ویژگی ها یا قیمت تحت تأثیر امنیت قرار می گیرند
[ad_1]
یک نظرسنجی توسط سرویس اشتراکی برای Mac و iOS Setapp می گوید که 57٪ از کاربران Mac که یک برنامه جدید را خریداری می کنند ، جنبه امنیتی آن را بیش از ویژگی ها ، قیمت یا حریم خصوصی مشاهده می کنند.
یک سرویس اشتراکی برای برنامه های Setapp ، که فقط در ایالات متحده انجام شده است ، در 14 و 15 آوریل 2021 با 462 شرکت کننده مصاحبه کرده است. پاسخ دهندگان از 18 تا 60 سال بودند ، از 56٪ زن تا 44٪ مرد. به طور متوسط ، آنها 31 برنامه مک را نصب کرده اند که از 12 مورد آنها روزانه استفاده می کنند.
در این گزارش آمده است: “امنیت ، ویژگی ها و تجربه کاربری سه عامل مهم در تصمیم گیری کاربر هنگام انتخاب یک برنامه جدید Mac است.” حدود 57٪ از پاسخ دهندگان امنیت را به عنوان مهمترین عامل خود در نظر گرفتند ، در حالی که 47٪ که به دلیل ویژگیها آن را خریداری کرده اند.
Setapp دسته های مختلفی را برای انتخاب به کاربران پیشنهاد داد و شرکت امنیت را از حریم خصوصی جدا کرد. ستاپ گفت که این مهمترین عامل برای 35٪ مردم بود AppleInsider که یک تفاوت واضح بین امنیت و حریم خصوصی نگرانی پاسخ دهندگان وجود دارد.
“رازداری مربوط به محافظت از اطلاعات شخصی کاربر است ، یعنی. به اشتراک گذاری آنها با خدمات شخص ثالث ، “سخنگوی گفت. “به این سیاست های حفظ حریم خصوصی فکر کنید که کاربران باید هنگام بارگیری برنامه های جدید بخوانند و با آنها موافقت کنند.”
سخنگو ادامه داد: “امنیت به چگونگی محافظت از اطلاعات شخصی کاربر در برابر دسترسی غیر مجاز گفته می شود ، زیرا داده های آنها – جزئیات مختلف درباره آنها – می توانند در بسیاری از مکان ها زندگی کنند.”
علاوه بر دسته های امنیتی و حریم خصوصی ، 44٪ از پاسخ دهندگان گفتند که مهمترین عامل در خرید آنها تجربه کاربر و رابط کاربری است ، در حالی که 28٪ قیمت و 27٪ گفتند که طراحی. همچنین 15٪ اظهار داشتند كه انتخاب آنها بیشتر تحت تأثیر شهرت برنامه ساز قرار دارد و 2٪ دیگر عوامل نامشخص را ارزیابی می كنند.
این تقسیم بین طراحی و تجربه کاربری / رابط کاربری ، باز هم انتخاب Setapp در طراحی مطالعه بود. طراحی در واقع همه مربوط به نحوه کار و کاربرد یک برنامه است ، اما این شرکت باز هم تفاوت ایجاد می کند.
سخنگوی گفت: “این طرح شامل عناصر بصری مانند رنگ و تایپوگرافی است.” “تجربه مصرف کننده راهی است که مشتری در تعامل با یک محصول دارد (در مورد نظر سنجی ، با یک برنامه کاربردی).”
Setapp همچنین جزئیات بیشتری را در مورد آنچه باعث می شود یک کاربر معمولی Mac یک برنامه را بخرد – یا تصمیم به خرید نیست – پس از در نظر گرفتن نگرانی های امنیتی و سایر عوامل ، به اشتراک گذاشت.
سخنگوی Setapp گفت: “امنیت ، ویژگی ها و تجربه کاربری مهمترین انگیزه برای کاربر برای در نظر گرفتن یک برنامه جدید Mac است ، چه پولی و چه رایگان. “در مورد خرید برنامه ها ، هدف ، قیمت و دوره آزمایشی رایگان به آنها کمک می کند تا تصمیم نهایی را بگیرند.”
بعد از ایمن بودن یک برنامه ، 50٪ از پاسخ دهندگان می گویند که دلیل اصلی آنها برای خرید “هدف است – همان کاری را که می گوید” انجام می دهد. سپس 44٪ گفتند که این انتخاب به دلیل قیمت است و 38٪ دیگر گفتند که آزمایش رایگان آنها را متقاعد کرده است.
به دلایلی که کاربران مک از خرید برنامه خودداری می کنند ، بزرگترین عامل قیمت است. حدود 42٪ می گویند خرید نمی کنند زیرا “با بودجه من جور در نمی آید”. همچنین 38٪ از افراد ترجیح دادند که خرید نکنند زیرا معتقد نبودند که به طور منظم از این برنامه استفاده می کنند و همچنین 38٪ که به جای آن گزینه دیگری را انتخاب می کنند.
به طور کلی ، 3٪ می گویند که فقط از برنامه های رایگان استفاده می کنند ، در حالی که 3٪ می گویند هزینه برنامه عاملی نیست. مجوزهای یکبار مصرف به طور واضح با 36٪ در مقایسه با 14٪ اشتراک ترجیح داده می شوند. با این حال ، 38٪ از آنها بسته به برنامه کاربردی برای خرید یا اشتراک باز بودند.
در این س questionsال س questionsالاتی درباره کاربردهای خاص س askال نمی شود. با این حال ، او در مورد آنچه که کاربران مک دارند پرسید. پاسخ دهندگان توانستند از بین تعدادی پاسخ انتخاب کنند ، اما به طور کلی ، اکثریت 42٪ گفتند که نوعی MacBook Pro دارند.
با کلیه اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]