تبلیغ جدید حریم خصوصی اپل بر شفافیت برای ردیابی برنامه ها تأکید دارد
[ad_1]
اپل آگهی جدیدی را متمرکز بر حریم خصوصی به اشتراک گذاشته است و نشان می دهد که چگونه ویژگی شفافیت ردیابی برنامه خود انواع مختلف ردیابی آیفون را متوقف می کند.
شیار تبلیغات در حالی که زندگی روزمره خود را دنبال می کند از یک کاربر متوسط تلفن هوشمند پیروی می کند. در طول ویدئو ، کارهای روزمره و تعاملات – که برای انعکاس برنامه های رایج طراحی شده اند – باعث می شود افراد اطلاعات بیشتری در مورد آن جمع کنند و آن را دنبال کنند.
از این گذشته ، قهرمان اصلی توسط گروه بزرگی از افراد محاصره می شود که اطلاعات او را جمع آوری می کنند. اما وقتی او آیفون خود را بیرون می کشد و ATT را فعال می کند ، همه آنها ناپدید می شوند.
اپل ATT را در iOS 14.5 به عنوان بخشی از فشار گسترده تر برای حفظ حریم خصوصی منتشر کرده است. این یک تغییر نسبتاً ساده است که قبل از ردیابی کاربران در سایر برنامه ها و وب سایت ها ، مجوز گرفتن از همه برنامه ها را دارد. این ویژگی اگرچه توسط گروه های حریم خصوصی و حقوق دیجیتال مورد ستایش قرار گرفته است اما توسط کمپانی های وابسته به تبلیغات مانند فیس بوک مورد انتقاد قرار گرفته است.
یک گزارش تحلیلی از اوایل ماه مه نشان داد که 96٪ از کاربران آیفون برای انصراف از ردیابی از ATT استفاده می کنند. یک بررسی جداگانه از کاربران تلفن های هوشمند در ایالات متحده نشان می دهد که اکثریت از فشار اپل برای حفظ حریم خصوصی پشتیبانی می کنند و حداقل 36٪ می گویند ATT ویژگی مورد علاقه آنها در iOS 14.5 است.
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider بازی کن” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت خواهید کرد. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید
[ad_2]