تبلیغ کنندگان در حال فرار به اندروید هستند زیرا اکثر کاربران iOS از ردیابی تبلیغات انصراف می دهند
[ad_1]
براساس داده های اتحاد Post-IDFA ، فقط 36.5 درصد از کاربران iOS 14.5 درگیر ردیابی تبلیغات هستند که منجر به مهاجرت تبلیغ کنندگان به Android می شود.
شفافیت ردیابی برنامه ، ویژگی معرفی شده در iOS 14.5 است که به کاربران امکان می دهد ردیابی تبلیغات را در برنامه ها و وب متوقف کنند. این ویژگی متناقض یکی از پرکاربردترین شناسه های ردیابی ، IDFA را غیرفعال می کند.
ائتلافی از تبلیغ کنندگان به نام اتحاد Post-IDFA داده های تبلیغاتی خود را جمع آوری کردند تا نحوه تغییر بازار را مقایسه کنند. این گروه شامل AdColony ، Fyber ، Chartboost ، InMobi ، Vungle و Singular است.
هزینه های تبلیغات برای آندروید برای این شرکت ها از 8.3٪ به 21٪ افزایش یافته است. این روند صعودی با کاهش جهانی هزینه های تبلیغات در iOS همراه است ، اما فقط حدود 3٪. Vungle تنها شرکتی است که هزینه های هر دو سیستم عامل را افزایش داده است ، 21٪ برای Android و 3.3٪ برای iOS.
این گروه می گوید که تغییر در هزینه ها آزمایشی است ، ضمن اینکه روندهای صنعت را مشاهده می کند. در نهایت انتظار می رود هزینه های تبلیغات در سراسر صنعت افزایش یابد.
طی دو هفته پس از انتشار iOS 14.5 ، اتحاد Post-IDFA اعلام کرد که این تصویب از 11.5٪ تا 14.92٪ است ، و آن را “نرخ پذیرش پایین در مقایسه با به روزرسانی های قبلی iOS” دانست. به نظر نمی رسد داده های نرخ فرزندخواندگی این گروه صحیح باشد – میزان دریافت برای نسخه نقطه طبیعی است ، نسخه را با 0.1 به روزرسانی نسبت به نسخه افزایش می دهد و ممکن است کمی سریعتر از نرخ پذیرش از iOS 14.1 به iOS 14.2 باشد.
براساس داده های AdColony ، طبق به روزرسانی های iOS 14.5 ، حدود 36.5٪ از کاربران جمع آوری داده را انتخاب کرده اند. یکی از اعضای اتحاد ، Singular ، می گوید که فقط 16.8٪ از کاربران عضو شده اند. حدود 18.9٪ از کاربران “اجازه دادن به برنامه ها برای پیگیری” به تنظیمات را کاملاً خاموش کرده اند.
درجه شمول بین هر یک از اعضا متفاوت است ، اما بین بالاترین 36.5٪ و کمترین 16.8٪ ، هیچ یک از این ارقام بدترین سناریو را برای صنعت نشان نمی دهند.
هزینه های تبلیغات نیز در حال کاهش است. این صنعت با ظهور iOS 14.5 انتظار رکود دارد ، اما ممکن است موقتی باشد. شرکای اتحاد پیش بینی می کنند که با وجود اعتماد به نفس بازاریاب در اثربخشی تبلیغات خود ، علی رغم شفافیت در ردیابی برنامه ، هزینه های برداشت همچنان افزایش می یابد.
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]