تغییرات آینده در حریم خصوصی Google با ابتکارات اپل مطابقت نخواهد داشت
[ad_1]
Google آماده است اقدامات جدید مربوط به حفظ حریم خصوصی را هنگام ورود / خروج گوگل اعلام کند ، اما به نظر می رسد که تغییرات در Android باعث شفافیت اپل در ردیابی برنامه ها و سایر برنامه ها خواهد شد.
Google I / O برای 18 تا 20 مه برنامه ریزی شده است و توسط موتور جستجو برای اعلام محصولات و به روزرسانی های جدید مورد استفاده قرار می گیرد. یک عنصر مهم تغییرات در Android است و انتظار می رود کنترل های جدید حریم خصوصی نشان داده شود.
به گفته یک منبع ، این تغییرات شامل سهولت دسترسی به منوها با تنظیمات محدود کردن مجوزهای برنامه مانند دسترسی به دوربین یا مکان آن خواهد بود. اطلاعات که ارائه را از قبل بررسی کرده است.
با این حال ، اگرچه این تغییرات به طور بالقوه به کاربران اندروید کمک می کند تا حریم خصوصی خود را بهتر درک کنند ، اما اقدامات لازم لزوماً به اندازه ابتکارات اپل ، مانند شفافیت پیگیری برنامه ، م effectiveثر نخواهد بود.
برای شفافیت در ردیابی برنامه ها ، اپل هر برنامه را مجبور کرده است تا از کاربران خود اجازه صریح ردیابی فعالیت های کاربران آیفون یا آیپد را برای اهداف بازاریابی بخواهد. به گفته دو کارمند گوگل که در این گزارش صحبت کرده اند ، گوگل ظاهراً به تماس برای حفظ حریم خصوصی بیشتر پاسخ می دهد ، اما در حال ادامه است.
اعتقاد بر این است که گوگل در تلاش است تا محدودیت در انواع داده هایی را که تبلیغ کنندگان می توانند ردیابی کنند ، تشدید کند. با این حال ، مقامات می گویند گوگل می خواهد همچنان به تبلیغ دهندگان اجازه دهد تا تبلیغات را هدف قرار دهند و عملکرد خود را کمی تعیین کنند ، چیزی که ATT اپل به طور موثر از آن جلوگیری می کند.
از آنجا که Google ردیابی گسترده ای از رفتار کاربر در دستگاه های Android و همچنین داده های برنامه های خود و بستر تبلیغات آنلاین خود را ارائه می دهد ، به نظر می رسد که Google نمی تواند تحت تأثیر هرگونه تغییر در حریم خصوصی قرار گیرد. سرویس های تبلیغاتی Google نیز ممکن است از این محدودیت ها استفاده کنند ، زیرا ممکن است داده هایی مشابه آنچه را که محدود می شود ، ارائه دهند.
هیچ یک از تغییرات فوری نخواهد بود ، زیرا مقامات گوگل می گویند باید تعادل برقرار شود ، در حالی که توزیع تلفن های هوشمند ممکن است چندین ماه طول بکشد.
علی رغم کمپین انتقادات قبل از معرفی ، به نظر می رسد ATT اپل مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد. گفته می شود که اپل بازخورد “عظیمی” از کاربران دریافت کرده است ، در حالی که داده های اولیه ATT ادعا می کردند که تنها 4٪ از کاربران iOS اجازه دسترسی به ID Advertiser (IDFA) را دارند.
در تاریخ 6 مه ، گوگل اعلام کرد که در حال معرفی “بخش ایمنی” در لیست برنامه های Google Play خود ، برچسب های تغذیه ای خود اپل است.
در همین حال ، یک نظرسنجی در تاریخ 4 مه نشان داد که 60٪ از برنامه های مورد استفاده در مدارس داده ها را با اشخاص ثالث به اشتراک می گذارند ، و بیشتر داده ها از برنامه های Android است.
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]