توییتر یک پیام شفافیت برای ردیابی برنامه در آخرین به روزرسانی اضافه می کند
[ad_1]
توییتر یک صفحه اصلی جدید اضافه کرده است که از کاربران می خواهد ردیابی آگهی را مطابق با قوانین جدید شفافیت ردیابی برنامه اپل در iOS 14.5 فعال کنند.
در نسخه 8.65 ، کاربران توییتر شروع به دیدن یک پاپ آپ جدید می کنند که از آنها می خواهد ردیابی آگهی را برای “مرتبط نگه داشتن تبلیغات” فعال کنند. با لمس کردن Next ، کاربران به صفحه تنظیمات Apple ATT می روند.
اپل در تاریخ 26 آوریل iOS 14.5 را با ATT منتشر کرد. پس از آن تاریخ ، تمام توسعه دهندگان App Store باید قبل از ردیابی در وب سایت ها و برنامه های دیگر ، از کاربران اجازه بگیرند.
داده های اخیر نشان می دهد که فقط 4٪ از کاربران در ردیابی تبلیغات مشارکت خواهند داشت – اگرچه این رقم در چند روز گذشته اندکی افزایش یافته است – حدود 96٪ که می خواهند یک برنامه آنها را ردیابی نکند.
برخلاف شرکت هایی مانند فیس بوک که انتقاد شدیدی نسبت به این ویژگی دارند ، توییتر نسبتاً ساکت است. در اوایل ماه فوریه ، توییتر گفت ATT “تأثیر متوسطی” بر درآمد آن خواهد داشت.
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]