رئیس جمهور اکسپدیا به کمیسیون های “مشمئز کننده” 30٪ اپل حمله می کند
[ad_1]
Barry Dealer ، رئیس IAC و Expedia ، روز جمعه علیه هزینه فروشگاه اپل در اپل صحبت کرد و سازنده آیفون را متهم کرد که با پرداخت 30٪ هزینه App Store بیش از حد در شرکت ها کار کرده است.
مصاحبه با فروشنده ، رئیس دو شرکت ، شامل اظهاراتی درباره حمله روز جمعه اپل و سیاست های آن بود. به گفته رئیس ، شرکت هایی که در App Store وجود دارند “به طور ناپسندی اغراق آمیز هستند”.
“این ایده که آنها واقعاً با صرف این همه پول برای محافظت از فروشگاه App کوچک ما آن را توجیه می کنند. منظورم این است که مجرمانه است ،” CNBC. – خوب ، جنایتکارانه خواهد بود.
دیلر از “شبه انحصار” اپل شکایت کرد و هزینه 30٪ اپل را با یک شرکت کارت اعتباری مقایسه کرد که برای معاملات حدود 2٪ هزینه می گیرد. وی اصرار كرد: “این غیر منطقی است ، 30٪. منظورم این است كه منطقی نیست.”
فروشنده ادامه داد: “Match ، Match.com کوچک ، سالانه 500 میلیون دلار به Apple Top می پردازد تا از فروشگاه خود بگذرد.” “آیا این به نظر شما منطقی است؟”
رئیس هیئت رئیسه به یک سایت دوست یابی اشاره کرد که در سال 2020 توسط IAC راه اندازی شده است. Match Group در ماه آوریل در جلسه دادرسی سنا علیه اپل شهادت داد و آن را به عنوان یک دروازه بان App Store متهم به رفتار ضد رقابتی کرد.
بعداً در مصاحبه ، دلال پیشنهاد کرد که اپل برای حفظ رقابت تنظیم شود ، اما لزوماً از هم پاشیده نمی شود. “تنظیم ، تنظیم مناسب” برای او منطقی است ، اصرار دارد “وقتی اندازه و قدرت دارید ، باید مقررات داشته باشید.”
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]