صاحبان Powerbeats2 شروع به دریافت 9.75 میلیون دلار پرداخت تسویه حساب می كنند
[ad_1]
صاحبان Powerbeats2 اپل ، که شکایتی معادل 9/75 میلیون دلار ارائه کرده اند ، این هفته دریافت حق الزحمه خود را آغاز کردند و برخی 189 دلار به عنوان مدرک خرید دریافت کردند.
مشتریانی که شکایت خود را ارائه داده اند مطلع می شوند MacRumors روز سه شنبه که بودجه ناشی از پرونده برای سال 2017 اکنون در حال پردازش است. اسکرین شات از این قبض پرداخت 114.12 دلار را نشان می دهد.
در دادگاه عالی کالیفرنیا که توسط شاکیان لاتانیا سیمونز و کوین توبین به نمایندگی از طبقه وسیع تری از دارندگان دستگاه تشکیل شد ، این دعوی ادعا کرد که سخت افزار Powerbeats2 دارای نقص طراحی است که باعث می شود دستگاه شارژ خود را متوقف کند. به ویژه ، متقاضیان اظهار داشتند كه این محصول در طی استفاده عادی ، از جمله در تماس با رطوبت ، شارژ یا روشن نشده است.
نسخه اولیه شکایت با هدف تبلیغات اپل در زمینه Powerbeats2 و Powerbeats3 بود که ثبات محصول ، مقاومت در برابر آب و افزایش عمر باتری را تبلیغ می کرد. سیستم تعویض ضمانت نامه اپل نیز در این دادخواست زیر سال رفت.
اپل این ادعا را رد کرده و هیچ حکم دادگاهی در این مورد به دست نیامده است ، زیرا دو طرف در ژانویه 2020 بر سر توافق توافق کردند.
مالکانی که Powerbeats2 را قبل از 7 آگوست 2020 خریداری کرده اند ، مجاز به ارائه ادعای حداکثر 189 دلار با اثبات خرید هستند.
Powerbeats2 در سال 2014 شروع به کار کرد و در سال 2016 جای خود را به Powerbeats3 داد. تکرار فعلی ، Powerbeats4 ، در اوایل سال 2020 در فروشگاه ها ظاهر شد.
[ad_2]