صوتی فضایی برای هنرمندان مستقل ورودی ، نحوه تهیه موسیقی خود
[ad_1]
امروز ما جزئیات جدیدی درباره Apple Lossless و Spatial Audio برای هنرمندان مستقل داریم. فرمت های صوتی Spatial Audio و Lossless صوتی که اخیراً از سوی اپل اعلام شده برای Apple Music ماه آینده آغاز می شود. در حالی که می دانیم این شرکت با هنرمندان بزرگی مانند آریانا گراند ، Maroon 5 و Kacey Musgraves ، و دیگران ، همکاری کرده است تا اولین صدای صوتی 3D و Hi-Fi را به سرویس پخش جریانی خود بیاورد ، این برای بقیه ما به چه معناست؟ پس از ظهور کد برای سرویس جدید قبل از اعلامیه رسمی اپل ، و به دنبال آن آنچه برای برخی از افراد وجود داشت ، سردرگمی در مورد اینکه چه سیستم های پخش هدفون / صوتی می توانند آن را پشتیبانی کنند ، بلافاصله فکر کردیم که آیا این محصولات صوتی Hi-Fi نیز وجود دارند؟ برای هنرمندان مستقل موجود است. اگرچه هنوز هیچ اعلامیه مستقیمی در این باره وجود ندارد ، اما ما انتقادات مختلفی را مطرح کرده ایم ، گله و گفتگو در جعبه ها و منابع حاکی از آن است که جریان جدید Apple Spatial Audio و Lossless در آینده نزدیک برای indie در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتر در زیر
صوتی فضایی برای هنرمندان مستقل
آیا اصلاً Apple Lossless و Spatial Audio برای هنرمندان مستقل وجود خواهد داشت؟ آیا هنرمندان مستقل می توانند صدای فراگیر را در Apple Music بارگذاری کنند؟ آیا حتی توسط سرویس های توزیع مستقل نیز پشتیبانی خواهد شد؟ چگونه یک هنرمند مستقل آهنگ های ترکیبی صوتی فضایی را در Apple Music دریافت می کند؟
Dolby Atmos یک فناوری جدید برای تولیدکنندگان موسیقی نیست ، اما پشتیبانی اپل موزیک از پخش جریانی Spatial Audio با پشتیبانی Atmos است. بسته های محصول مانند آن است؟) در ماه آینده در دسترس خواهد بود ، این س asال مطرح می شود که آیا همه قادر خواهند بود یا نه برای ایجاد آهنگ های صوتی مکانی خاص خود برای Apple Music یا نه. به نظر می رسد هنگام راه اندازی ، این فقط چیزی است که هنرمندان “حرفه ای” از طریق برچسب های بزرگ در دسترس دارند ، اما اخیراً شنیده ایم که این ویژگی ها در آینده ای نزدیک در اختیار هنرمندان مستقل قرار خواهد گرفت ، علی رغم اینکه هنوز زمان در دسترس بودن به نظر می رسد سر کار باش
طبق منابع ما با نیازهای اپل و موارد مشابه آشنا هستند ، اکثر توزیع کنندگان عمده ، شاید نه TuneCore و Distrokid – دو سرویس محبوب ترین و آسان ترین در دسترس برای هنرمندان مستقل و تولید کنندگان اتاق خواب – در حال حاضر توسط اپل برای فضای مورد نیاز و نتایج. ما با رئیس DistroKid صحبت کردیم ، وی تأیید کرد که توزیع کننده واقعاً در تلاش است تا اولین کسی باشد که Spatial را فعال می کند:
DistroKid قصد دارد اولین توزیع کننده ای باشد که قالب های جدید Lossless و Spatial Audio را برای هنرمندان مستقل فعال می کند.
در اینجا جای تعجب نیست – DistroKid ظاهراً تنها توزیع کننده ای است که در حال حاضر به هنرمندان مستقل اجازه می دهد نشان “Tidal Master” از تیدال را دریافت کنند – اما این اطلاعات ، همراه با آنچه در جای دیگر می شنویم ، تقریبا پخش موسیقی Lossless و Spatial Audio را برای هنرمندان مستقل تأیید می کند.
الزامات تحویل صدای فضایی
ما همچنین در مورد آنچه که مجریان مستقل از نظر نیاز تحویل انتظار دارند ، اگر و یا به احتمال زیاد ، هنگامی که Spatial Audio از طریق توزیع کنندگان مستقل در دسترس قرار می گیرد ، اطلاعاتی داریم. شرایط تحویل خاص است ، اما در حال حاضر کاملا استاندارد برای کل صنعت است. به گفته منابع ما ، کسانی که از پلتفرم میکس و مسترینگ Dolby Atmos برای Spatial Audio استفاده می کنند ، باید فایل های BWF + ADM را تحویل دهند – یک قالب شکل موج پخش استاندارد که در مجموعه Dolby Atmos موجود است. آنچه که اپل به آن نیاز دارد ، ایده خوبی است که مشورت کنند با فروشنده انتخابی خود اطمینان حاصل کنید که وقتی زمان فرا می رسد همه چیز درست می شود.
در اینجا خلاصه ای از نحوه تهیه موسیقی برای Spatial Audio و آماده سازی خط تولید شما آورده شده است:
- در هنگام فعال کردن نمایندگی فروش ، با آن تماس بگیرید (باز هم ، اپل فروشندگان را مطلع کرده و آنها را از فعال کردن آن منصرف نمی کند).
- با دالبی اتموس آشنا شوید. Atmos از طریق افزونه ها (های) Logic Pro (جزئیات بیشتر در زیر) ، ابتدا در Pro Tools و Nuendo یا استودیوهای تسلط بر پشتیبانی از Atmos کار می کند. اپل ابتکاراتی را برای دو برابر کردن استودیوهای دارای توانایی Atmos “در بازارهای اصلی ارائه برنامه های آموزشی و تأمین منابع به هنرمندان مستقل” در نظر گرفته است.
- مشخصات تحویل Atmos مخصوص اپل را دنبال کنید (اپل به پرونده های BWF + ADM نیاز دارد). دالبی مستندات بسیار خوبی برای روند آماده سازی Atmos دارد.
Apple Lossless for indie
برای آپلودهای بدون ضرر ، اپل از ALAC (Apple Lossless Audio Codec) برای ذخیره هر بیت از فایل صوتی اصلی استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است که مشترکین اپل موزیک می توانند دقیقاً همان چیزی را که هنرمندان در استودیو ایجاد کرده اند ، بشنوند. “
به عنوان مثال DistroKid WAV ، MP3 ، AIFF ، CDDA ، M4A ، Windows Media (WMA) یا FLAC را تقریباً در هر بیت و میزان نمونه گیری می پذیرد. منابع به ما می گویند که توزیع کنندگان قبلاً کاتالوگ هایی را در پرونده های با وضوح بالا پذیرفته و تحویل می دهند و به نظر می رسد این نیازها با Apple Lossless کار خواهد کرد.
صدای مکانیکی برای مستقل در Logic Pro
گردش کار Dolby Atmos در حال حاضر “با ادغام های طبیعی در Avid Pro Tools و Steinberg Nuendo” DAW فعال می شود. اگرچه به نظر می رسد که Panner Music Dolby Atmos ، که همراه با Dolby Atmos Renderer استفاده می شود ، به هنرمندان و تولیدکنندگان اتاق خواب مستقل اجازه می دهد محصولات صوتی فضایی BWF + ADM لازم را از طریق استاندارد plug-in macOS ایجاد کنند. ما امیدواریم که به زودی جزئیات بیشتری در این قسمت ظاهر شود ، اما به نظر می رسد که به سادگی نصب دو برنامه / پلاگین فوق الذکر تقریباً به هر کسی امکان ایجاد فایل های BWF + ADM Spatial Audio را می دهد.
با توجه به اینکه Avid Pro Tools و Nuendo پشتیبانی طبیعی از Dolby Atmos را ارائه می دهند ، ادغام مستقیم و طبیعی بیشتری برای محصولات Spatial Audio در Logic Pro چیزی است که انتظار داریم در دست اجرا باشد.
FTC: ما از مشارکت درآمد خودکار استفاده می کنیم. بیشتر
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپل به 9to5Mac در YouTube مراجعه کنید:
[ad_2]