فشار دهنده اپل برای 3D نیاز به یک نقشه وکسل از جهان دارد ، می گوید: مبلغ تبلیغات VR
[ad_1]
اپل در حال آماده سازی برای “تغییر پارادایم” دیگری است که 3D را در بر می گیرد ، طبق گفته رابرت اسکوبل ، مبلغ VR و AR ، با پیش بینی هایی که استراتژی اپل شامل ایجاد یک نقشه سه بعدی در زمان واقعی از کل کره زمین ، و همچنین کار بیشتر بر روی صدا و هدفون 3D است. مانند “اپل گلس” که اغلب شایعه شده است.
اعتقاد بر این است که اپل در حال کار بر روی “Apple Glass” ، واقعیت افزوده پوشیدنی یا عینک هوشمند است که می تواند ترکیبی از نمایش دیجیتالی و واقعی را به مصرف کنندگان ارائه دهد. در حالی که بیشتر شایعات و گمانه زنی ها به سخت افزار مربوط می شود ، رابرت اسکوبل نوعی تجربه کاربری را که اپل در سال های آینده انتظار دارد پیش بینی می کند.
Scoble روز شنبه نوشت: با شروع WWDC 2021 ، اپل اعلام خواهد کرد پیشرفت های فن آوری در طول سال که در محصولات خود گنجانده شده است. این اطلاعیه ها به وضوح منجر به “بسیاری از محصولات ، خدمات و تجربیات جدید خواهد شد که طی دهه ها ارائه خواهد شد”.
طبق گفته Scoble ، این چهارمین تغییر پارادایم برای اپل است که پس از معرفی رایانه شخصی ، رابط کاربری گرافیکی و آیفون ارائه می شود. در حالی که بسیاری از تغییرات روی هدفون و عینک متمرکز است ، Scoble معتقد است که “بسیار عمیق تر” نسبت به سخت افزار خواهد بود و اپل به مناطق جدیدی منتقل می شود.
لیست تغییرات عظیم است ، شاید جاه طلبانه ترین آنها “نقشه سه بعدی در زمان واقعی کل جهان” باشد. این کارت “پایه و اساس اپل جدید” خواهد بود و برای تأمین انرژی محصولات و تجربه کاربری آن استفاده خواهد شد.
منابعی که به عنوان “توسعه دهندگانی که برای اپل کار می کنند” توصیف می شود نیز ظاهراً حاکی از آن است که بسیاری از محصولات تحویل عناصری دارند که می توانند به شکل گیری استراتژی جدید اپل کمک کنند. از جمله این عناصر می توان به موتور عصبی موجود در تراشه M1 اشاره کرد که مختص بارهای هوش مصنوعی است اما “هنوز خیلی استفاده نشده است” و همچنین خرید باند فوق العاده گسترده اپل.
اسكوبل معتقد است كه از اتومبیل Apple Mapping برای نقشه برداری از جهان با واكسل استفاده می شود و زمین را به مكعب های كوچك تقسیم می كند. فرض بر این است که هر مکعب دارای یک شناسه منحصر به فرد ، یک میکروفون و بلندگوی مجازی ، یک صفحه نمایش مجازی ، یک پایگاه داده مجازی و یک رایانه مجازی است.
این اسکن همچنین با بهره گیری از مواردی مانند بینایی رایانه و LiDAR در iPhone یا iPad ، در ساختمان محصولات آن انجام خواهد شد.
با ساختن نقشه و معرفی سخت افزاری که می تواند داده ها را مشاهده و از آنها بهره ببرد ، اپل می تواند برنامه های اساسی دیگری را نیز ارائه دهد.
به عنوان بخشی از آن ، Scoble می گوید اپل در یک تعمیرات اساسی Siri کار خواهد کرد تا به آنچه کاربر از طریق یک هدست یا دستگاه دیگر می بیند پاسخ دهد. با استفاده از دید رایانه یا نقشه ، سیری می تواند معنی آنچه کاربر به آن نگاه می کند را استنباط کند و به س questionsالاتی از جمله “20 نفر از آنها در آمازون چند نفر هستند؟” پاسخ دهد.
سیری به روز شده انعطاف پذیری بیشتری نیز خواهد داشت و به منابع داده بیشتری متصل خواهد شد. به عنوان مثال ، سیری ممکن است برای پاسخگویی به س aboutالی درباره محل اقامت در هتل به Foursquare API دسترسی پیدا کند.
Scoble پیشنهاد می کند ، وقتی هدست در سال 2022 در دسترس قرار می گیرد ، HoloDeck یک برنامه “قاتل تلویزیون” خواهد بود. او ادعا می کند که “یک نگاه اب زیر کاه” به نرم افزار ایجاد شده برای این هدست داشته است ، وی معتقد است که این مجموعه “ویژگی های خیره کننده” را ارائه می دهد که هر تلویزیون فیزیکی را که دیده اید منفجر می کند “
هدفون یا روکش “چشم و گوش شما را می پوشاند” ، و تصویری از اتاق نشیمن را نمایش می دهد و تصویری از محیط کاربر را تولید می کند. پیشنهاد می شود که این حالت مشابه حالت “شفافیت” AirPods Max باشد.
صفحه نمایش بدیهی است از دو تراشه 8K “سونی” ساخته شده باشد ، که به اپل امکان می دهد تلویزیون های بزرگتر از هر کس در فروشگاه و مقادیر زیاد را مجازی کند. با بهره گیری از Ultra Wideband ، این صفحات نیز می توانند در محیط بهتر قفل شوند و دستگاه ها می توانند بدون نیاز به منابع ، به طور خودکار از مکان های خود در جهان مطلع شوند.
Scoble پیشنهاد می کند که این معادل اپل است که تلویزیون “هر اینچ دنیا” را قرار می دهد ، که می تواند تجربیات جدیدی را فراهم کند. به عنوان مثال ، پخش نیمه وقت Super Bowl ممکن است از تلویزیون ظاهر شود و به جای اینکه روی صفحه باشد ، هنرمند سه بعدی را به کاربر نشان دهد.
بدیهی است که یک سرویس فوتبال حجمی در حال آماده سازی است که تجربه نشستن در استادیوم را از طریق یک سطح حجمی تا صفحه های 2 بعدی به شما می دهد.
از نظر صدا ، Scoble معتقد است که تجربه سیستمی با تعداد بسیار زیاد کانال را ارائه می دهد. در مورد نوار VR ، کاربر ممکن است بتواند در وسط بایستد و سازها را در موقعیت های مختلف بشنود.
به گفته مجری VR ، آزمایش سبک Holodeck ظاهراً مدتی قبل از پایان سال 2021 اعلام خواهد شد و ممکن است در خود WWDC تحریک کننده باشد.
برای CarPlay 3D ، تجربه صوتی می تواند به تک تک دکمه ها یا قسمت هایی از جاده اجازه دهد “با شما صحبت کنند”. اگرچه چنین سیستمی می تواند در Apple Car گنجانده شود ، اسكوبل اصرار دارد كه می تواند در سال 2021 در خودروهای فعلی به زمین بنشیند.
Scoble همچنین یک دستگاه بازی قابل حمل جدید ارائه می دهد که قادر به کار با هدفون و همچنین سیستم سطح پایین کاهش صدا خواهد بود.
اسكوبل گفت: “همه اینها را كنار هم بگذارید و می بینید كه اپل در حال راه اندازی استراتژی جدیدی برای تغییر الگو است. استراتژی كه زندگی ما را بسیار عمیقاً تغییر خواهد داد و چیزهای جدید و هیجان انگیزی را برای ما به ارمغان می آورد.” “این پیامدهای عمیقی برای آینده تعدادی از شرکت ها دارد. به نظر می رسد Spotify تهدید شده است. مانند Google.”
[ad_2]