فیل شیلر اپل در مورد کارمزد App Store ، معامله جریان آمازون ، که هنوز در تمرین است صحبت می کند
[ad_1]
همکار اپل و رئیس سابق بازاریابی فیل شیلر این سمت را به عهده گرفت Epic Games در مقابل اپل روز دوشنبه ، جزئیات مختلفی درباره App Store و سیاست های برنامه نویسان را فاش می کند.
به عنوان مثال ، شیلر گفت که اپل در ازای سیستم عامل هایی که از برنامه Apple TV پشتیبانی می کنند ، در واقع 30٪ کارمزد خریدهای درون برنامه ای را برای برنامه های خاص به 15٪ کاهش داد.
“تیم Apple TV با ارائه دهندگان محتوای درجه یک ملاقات کرد و کارهایی را که برای تلفیق این تجربه جدید انجام می شود توصیف کرد. به عنوان مثال ، آنها مجبور بودند با دستیار صوتی ما سیری ادغام شوند تا بتوانیم در هر یک از این تجارب برنامه ها ، هر نمایش را پیدا کنیم. “
در نتیجه ، اعضای برنامه شریک ویدئویی اپل در سال اول اشتراک 15 درصد تخفیف در خریدهای درون برنامه ای به غول فناوری کوپرتینو پرداخت کردند.
در مقطعی دیگر در هنگام شهادت ، شیلر اعتراف کرد که دادخواست ضد انحصاری اپیک گیمز به وی کمک کرد تا برای برنامه کسب و کار کوچک تأیید شود ، که این نرخ کارمزد را برای شرکت هایی که از App Store کمتر از 1 میلیون دلار در سال می گیرند ، به 15 درصد کاهش می دهد. وی گفت که شکایت Epic Games دلیل معرفی این برنامه توسط اپل نبوده است ، “اما مطمئناً کمک کرد.” گزارش شده است که این برنامه از سال 2016 در حال اجرا است.
به همین ترتیب ، شیلر گفت که کمیسیون 15 درصد به دلیل ترس از کلاهبرداری و پولشویی ، اپل بابت هزینه کمتری پرداخت می کند. وی افزود تیم ضد کلاهبرداری اپل “بسیار نگران” هستند که کمیسیون آن زیر 15٪ باشد.
همکار اپل همچنین وجود گروهی به نام FEAR یا کلاهبرداری ، مهندسی ، الگوریتم ها و ریسک در اپل را تأیید کرد. به گفته شیلر ، این تیم عملیات مقابله با تقلب ، ضد دزدی دریایی ، ضد هرزنامه و مدیریت ریسک از ویژگی های جدید را انجام می دهد. وی افزود که تیم “کاملاً متفاوت” از بخش بررسی نرم افزار استاندارد اپل است.
شیلر در پاسخ به سوالی درباره سیاست ها یا دستورالعمل های ضد حاکمیت که توسعه دهندگان App Store را از تبلیغ خدمات برون سپاری منع می کند ، گفت که اپل به طور خودکار ایمیل مشتری را به توسعه دهندگان نمی فرستد. با این حال ، توسعه دهندگان می توانند ایمیل های مشتریان اپل را درخواست کنند. به محض دریافت اطلاعات تماس ، توسعه دهندگان می توانند به طور کلی در مورد خرید اقلام موجود در برنامه خارج از App Store با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. با این حال ، این نمی تواند هدف قرار گیرد ، بنابراین مشتری های فردی تبلیغات ایمیل شخصی را دریافت نمی کنند.
اوایل روز دوشنبه ، شیلر فاش کرد که اپل در حال ساخت مرکز توسعه جدید در پردیس خود در کوپرتینو است و فاش کرد که این شرکت سالانه حدود 50 میلیون دلار برای میزبانی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود هزینه می کند.
با تمام اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]