فیل شیلر درباره جمع آوری داده های اپل شهادت داد تا از App Store طرفداری کند
[ad_1]
فیل شیلر از اپل برای دومین روز متوالی موقعیت را به دست می گیرد Epic Games در مقابل اپل یک نسخه آزمایشی که جزئیات مختلفی از جمع آوری داده ها گرفته تا برنامه تأثیرگذاری برای Apple Arcade را نشان می دهد.
در هنگام شهادت روز سه شنبه ، وکلای اپیک در مورد نوع اطلاعاتی که اپل از کاربران خود جمع می کند ، از جمله داده ها برای شخصی سازی تبلیغات ، “ردیابی مکان” و محدودیت های زمانی برای ذخیره اطلاعات ، از شیلر س wasال شد.
به عنوان مثال ، شیلر ادعا كرد كه اپل به جای ردیابی كاربران ، به “برنامه های مرتبط جغرافیایی” متصل است ، ادعا می كند كه اپل داده هایی را برای ردیابی كاربران خود جمع آوری می كند. وکلای اپیک گفتند که مصرف کنندگان نمی توانند مانع از جمع آوری این اطلاعات توسط اپل شوند ، اما می توانند از دریافت تبلیغات هدفمند انصراف دهند. شیلر در پاسخ به این س ifال که آیا اپل “اطلاعات زیادی” در مورد کاربران خود جمع آوری می کند ، گفت که موافق نیست.
همکار اپل همچنین برخی از دلایل عدم اجازه شرکت مستقر در کوپرتینو در فروشگاه های فروشگاه App را بیان کرد.
شیلر گفت: “تمام برنامه ها و سرویس های ارائه شده از طریق این فروشگاه ها توسط App Review بررسی نمی شوند.” وی افزود: اجازه دادن به فروشگاه های برنامه های جایگزین می تواند در “تعداد نامحدودی از فروشگاه های داخل فروشگاه” را باز کند.
شیلر همچنین فاش کرد که تیم Apple Arcade این شرکت در حال تلاش برای تقویت ارتباط با کاربران با نفوذ اینترنت در تلاش است تا بستر بازی را تقویت کند. وی تأثیرگذاران را “افرادی که در YouTube و سایر کانال های رسانه های اجتماعی سپرده گذاری می کنند” توصیف کرد.
مدیر عامل همچنین از دستورالعمل حذف شده اپل دفاع کرد ، که به توسعه دهندگان دستور می دهد با شکایت خود از فروشگاه App از مطبوعات بازدید نکنند. شیلر گفت که اپل نمی خواهد اختلافات با توسعه دهندگان علنی باشد و گفت که رسانه ها اغلب “همه حقایق” را ندارند. این جهت از آن زمان حذف شده است.
شیلر در پاسخ به این س ifال که آیا اپل برنامه های خود را به رتبه بندی جستجوی App Store ترجیح می دهد ، این ادعا را رد کرد. در عوض ، او می گوید ، این الگوریتم از 42 فاکتور مختلف استفاده می کند که “به مشتری کمک می کند آنچه را که بیشتر به دنبال آن است پیدا کند ، خواه نتایج نشان می دهد برنامه های اپل برجسته تر است.”
روز دوشنبه ، شیلر درباره سایر سیاست های اپل ، از جمله جزئیات برنامه ارائه دهنده محتوای برتر خود و این واقعیت که پرونده قضایی Epic Games به ایجاد یک برنامه تجارت کوچک کمک کرد ، کمیسیون ها را به 15 درصد برای توسعه دهندگانی که کمتر از 1 میلیون دلار درآمد کسب می کنند ، نشان داد. برنامه فروشگاه.
[ad_2]
فیل شیلر درباره جمع آوری داده های اپل شهادت داد تا از فروشگاه App پشتیبانی کند
[ad_1]
فیل شیلر از اپل برای دومین روز متوالی موقعیت را به دست می گیرد Epic Games در مقابل اپل یک نسخه آزمایشی که جزئیات مختلفی از جمع آوری داده ها گرفته تا برنامه تأثیرگذاری برای Apple Arcade را نشان می دهد.
در جریان شهادت روز سه شنبه ، وکلای اپیک در مورد نوع اطلاعاتی که اپل از کاربران خود جمع می کند ، از جمله داده ها برای شخصی سازی تبلیغات ، “ردیابی مکان” و محدودیت های زمانی برای ذخیره اطلاعات ، از شیلر سال شد.
به عنوان مثال ، شیلر ادعا كرد كه اپل در حال جمع آوری داده ها برای ردیابی كاربران خود است ، و با این استدلال كه سرویس های موقعیت مکانی به “كاربردهای مرتبط با جغرافیایی” پیوند می خورند و نه ردیابی كاربران ، را رد كرد. وکلای اپیک گفتند که مصرف کنندگان نمی توانند مانع از جمع آوری این اطلاعات توسط اپل شوند ، اما می توانند از دریافت تبلیغات هدفمند انصراف دهند. شیلر در پاسخ به این س ifال که آیا اپل “اطلاعات زیادی” در مورد کاربران خود جمع آوری می کند ، گفت که موافق نیست.
همکار اپل همچنین برخی از دلایل عدم اجازه این شرکت مستقر در کوپرتینو به فروشگاه های App Store را بیان کرد.
شیلر گفت: “تمام برنامه ها و سرویس های ارائه شده از طریق این فروشگاه ها توسط App Review بررسی نمی شوند.” وی افزود: اجازه دادن به فروشگاه های برنامه های جایگزین می تواند در “تعداد نامحدودی از فروشگاه های داخل فروشگاه” را باز کند.
شیلر همچنین فاش کرد که تیم Apple Arcade این شرکت در حال تلاش برای تقویت ارتباط با کاربران با نفوذ اینترنت در تلاش است تا بستر بازی را تقویت کند. وی تأثیرگذاران را “افرادی که در YouTube و سایر کانال های رسانه های اجتماعی سپرده گذاری می کنند” توصیف کرد.
مدیر عامل همچنین از دستورالعمل حذف شده اپل دفاع کرد ، که به توسعه دهندگان دستور می دهد با شکایت خود از فروشگاه App از مطبوعات بازدید نکنند. شیلر گفت که اپل نمی خواهد اختلافات با توسعه دهندگان علنی باشد و گفت که رسانه ها اغلب “همه حقایق” را ندارند. این جهت از آن زمان حذف شده است.
شیلر در پاسخ به این س whetherال که آیا اپل برنامه های خود را به رتبه بندی جستجوی App Store ترجیح می دهد ، این ادعا را رد کرد. در عوض ، او می گوید ، این الگوریتم از 42 فاکتور مختلف استفاده می کند که “به مشتری کمک می کند آنچه را که بیشتر به دنبال آن است پیدا کند ، خواه نتایج نشان می دهد برنامه های اپل برجسته تر است.”
روز دوشنبه ، شیلر درباره سایر سیاست های اپل ، از جمله جزئیات برنامه محتوای برتر آن و این واقعیت که پرونده قضایی Epic Games به ایجاد یک برنامه کسب و کار کوچک کمک کرد ، کمیسیون ها را به 15 درصد برای توسعه دهندگان کمتر از 1 میلیون دلار برای هر فروشگاه فروشگاه کاهش می دهد ، .
[ad_2]