مدیران آگهی: بخشهای جستجوی App Store “ترسناک” و بسیار گران هستند
[ad_1]
به گفته چندین کارشناس تبلیغات ، تبلیغات تبلیغاتی تازه ایجاد شده فروشگاه جستجو در برگه ها با سایر محصولات تبلیغاتی این شرکت مقایسه نمی شوند.
تبلیغات در بخش جستجو ، که اپل اوایل ماه مه راه اندازی کرد ، یک اسلات تبلیغاتی جدید ارائه می دهد که در فروشگاه App برجسته است. اما چندین مدیر تبلیغات گفتند Business Insider روز دوشنبه این ویژگی از نظر بازگشت سرمایه “وحشتناک” به نظر می رسد.
طبق شرکت بازاریابی برنامه SplitMetrics ، متوسط هزینه هر هزار نمایش (CPM) در 10 روز اول پس از راه اندازی حدود 31.10 دلار بود. در برخی از دسته ها ، مانند برنامه های کاربردی ، این رقم به 50 دلار نزدیکتر است. کارشناسان بازاریابی می گویند در مقایسه با سایر تبلیغات جستجو ، قالب جدید آنچه را که برای قیمت لازم است فراهم نمی کند.
توماس پتی ، یک مشاور بازاریابی ، به گفت درون انسان که هزینه نصب 30٪ تا 3 رقم بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی است که اپل در فروشگاه App ارائه می دهد.
فقط تعداد کمی از کاربران – یک رقمی کم تا دو رقمی – برنامه هایی را که در کمپین های تبلیغاتی تبلیغ می شدند ، در برگه جستجو نصب کردند. سایر محصولات تبلیغاتی اپل در حدود 50٪ نرخ نصب را به همراه داشت. پتی گفت: “به طور كلی ، بازگشت سرمایه فعلاً افتضاح به نظر می رسد.”
لوسی بنت ، مدیر حساب شرکت تبلیغاتی برنامه Redbox Mobile نیز دریافت که هزینه های تبلیغات بیش از حد انتظار و فرکانس افتتاحیه پایین است.
بنت گفت: “تبلیغات در بخش جستجو بالقوه است ، اما ما فکر می کنیم برای افزایش ارتباط مخاطب و کاهش CPM به گزینه های گسترده تری در جمعیت شناسی مخاطب مورد نیاز است.”
کارشناسان تبلیغات گفتند Business Insider اینکه یکی از دلایلی که اسلات تبلیغاتی جدید با قیمت آن عملکرد ضعیفی دارد ، کوچک بودن تبلیغات واقعی است. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان نمی توانند متن یا تصاویر موجود در آنها را سفارشی کنند.
Search Tabs Ads به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا مخاطبان را با استفاده از داده های دیگر از جمله مکان ، سن ، جنسیت و نوع دستگاه ، مخاطبان را هدف قرار دهند. با این حال ، کپی تبلیغات به طور خودکار با استفاده از فراداده App Store ایجاد می شود.
ماریان بوچر ، مدیر رشد نرم افزار در شرکت تجارت الکترونیکی Otto ، گفت: “به طور کلی CPM بالا مشکلی نخواهد داشت ، اما برای یک تبلیغ کوچک بسیار مناسب از نظر من مارک تجاری نیست.” بین دو صندلی: این در واقع مارک تجاری نیست و در واقع یک نمایش نیست. یا باید قیمت را تغییر دهید ، یا شاید اندازه آگهی را تغییر دهید. “
در زمان راه اندازی ، اپل گفت شیار تبلیغات جدید می تواند به توسعه دهندگان برنامه کمک کند تا برنامه های خود را به “میلیون ها” کاربر که هر روز از جستجوهای App Store استفاده می کنند ، برسانند. شیار تبلیغات جدید هنوز در مراحل ابتدایی است و احتمالاً اپل الگوریتم های تبلیغات خود را تغییر می دهد.
علاوه بر این ، ممکن است برای تبلیغ کنندگان خیلی زود باشد که بدانند آیا تبلیغات بر معیارهای آگاهی از نام تجاری آنها تأثیر می گذارد.
مدیر عامل MaxMenrics ، ماکس کامنکوف ، گفت: “با تکامل الگوریتم اپل ، ما انتظار داریم که نرخ تبدیل با کاهش هزینه ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.” “خود تبلیغ کنندگان در بهینه سازی بهتر عمل می کنند.”
با این حال ، طبق SplitMetrics ، میزان کلیک برای تبلیغات در بخش جستجوی اپل با تبلیغات آنلاین در سیستم عامل هایی مانند Facebook قابل مقایسه است. آنها کمی کمتر از تبلیغات قبلی Apple App Store بودند.
اسلات تبلیغاتی تنها چند روز پس از اولین اپل برای ردیابی شفافیت برنامه راه اندازی شد ، که به توسعه دهندگان نیاز دارد قبل از ردیابی آنها در وب سایت ها و برنامه های دیگر ، از کاربر اجازه بگیرند. تبلیغ کنندگان نگرانند که درآمد تبلیغات کاهش یابد زیرا هدف گذاری از اثر کمتری برخوردار خواهد شد. طبق داده های اولیه ، به نظر می رسد کاربران درگیر ردیابی تبلیغات با سرعت پایین هستند.
با کلیه اخبار اپل مستقیماً از HomePod خود در جریان باشید. بگویید “Hey، Siri، AppleInsider play” و جدیدترین پادکست AppleInsider را دریافت می کنی. یا به جای آن از HomePod mini خود AppleInsider Daily بخواهید و مستقیماً از تیم خبری ما یک به روزرسانی سریع را خواهید شنید. و اگر به اتوماسیون خانگی اپل گرا علاقه دارید ، بگویید “سلام ، سیری ، HomeKit Insider را بازی کن” تا چند لحظه به آخرین پادکست تخصصی ما گوش دهید.
[ad_2]